Saturday, April 17, 2010

Esperanza Próxima

Mag ik u officieel voorstellen: http://www.esperanzaproxima.net/

Vanaf nu de plaats waar artikels, fotos, en gebeurtenissen terecht zullen komen die voorheen hier wel eens opgegooid werden bij gebrek aan een degelijke blog infrastructuur (ahum, leest u dit BD webmaster?).

Recentelijk loop ik nogal veel rond met de camera in aanslag, en dus dacht ik: twee vliegen in één klap, en naar het grote voorbeeld mimundo.org hoop ik in de toekomst ook stilaan vergelijkbare artikels & reportages te kunnen posten. Onderwerpen genoeg hier daarvoor...

Dat maakt ineens ook wat plaats vrij op deze blog voor diegenen die met de vraag zaten: 'ja, das allemaal goed enzo die mijnbouw,  maar euhm: hoe zit het met u eigenlijk?'. Mocht daar iets nieuwswaardigs over te melden zijn, zal dat hier te vinden zijn... :-)

De nieuwe website zou compatibel moeten zijn met zowat elke degelijke moderne browser
(IE6 gebruikers: u wordt voor uw eigen veiligheid onverbiddelijk doorverwezen naar http://getfirefox.net ).
Mochten er echter problemen opduiken laat dan graag iets weten.

verbeteringen, opmerkingen, suggesties, etc, ook altijd welkom natuurlijk...

3 comments:

Anonymous said...

De nieuwe website ziet er alvast leuk uit. Mooie foto's. Als je nog eens ooit terug in België geraakt, zou je een foto tentoonstellingen moeten organiseren. Zo worden de problemen van de mensen daar beter in beeld gebracht. Doen.

Anonymous said...

Euhm, die vorige post was ik dus:-)

Raf!

Sam Verhaert said...

Amai Gert, ferm. Kei goed idee om die dingen uit elkaar te halen (worstel er zelf ook wat mee). Ik zet hem/haar/u bij de favorieten.